.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موضع رسمی اتاق بازرگانی درباره انتخابات

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران موضع رسمی پارلمان بخش خصوصی درباره نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
محمد نهاوندیان در گفتگو با مهر گفت: اتاق بازرگانی یک نهاد قانونی اقتصادی است و به هیچ وجه، هویت سیاسی ندارد؛ به همین جهت با هر مجلسی که منتخبان مردم در آن باشند و با هر دولتی که بر اساس رای مردم انتخاب شود و مسئولیت امور را به عهده گیرد، باید بیشترین همکاری را داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: از این جهت، سیاست اتاق اجتناب از مداخله در امور صرفا سیاسی است. وی تصریح کرد: در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اتاق بازرگانی به هیچ وجه وارد تعیین مصادیق و طرفداری از شخصی در مقابل شخص دیگر نخواهد شد و حتما از آن اجتناب خواهد کرد.

به گفته نهاوندیان، البته این به این معنا نیست که اعضای اتاق که آحاد ملت ایران هستند، نسبت به وظیفه سیاسی شرکت فعالانه در انتخابات کوتاهی کنند، بلکه افراد خارج از اتاق می‌توانند و باید نظرگاه و موضع سیاسی خود را داشته باشند اما اعضای اتاق آنجا که به عنوان اتاق فعالیت می‌کنند و سخن می‌گویند، باید شان مشاور اقتصادی سه قوه را حفظ کرده و از جانبداری‌های گروهی و فردی اجتناب کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.